עירית מעייני, מנהלת השיווק של בית וגג, בראיון על היתרונות לפרוייקטי התחדשות ובראשם – המיקום המרכזי

מנהלי השיווק של חברות ההתחדשות העירונית, ביניהם עירית מעייני, מנהלת השיווק של בית וגג, משוכנעים שבשורה התחתונה, יש יותר

עירית מעייני מנהלת שיווק בית וגג קובעת כי “היתרון המרכזי של שיווק דירות בפרויקטים במסגרת התחדשות עירונית הוא המיקום. מרבית הפרויקטים נמצאים במרכזי ערים, באזורים שהביקוש בהם למגורים גבוה ולכן הביקוש לדירות החדשות גבוה אף הוא. הפנייה שלנו בשיווק היא בדרך כלל התייחסות לוקלית שכן רוב האנשים המחפשים דירות בפרויקטים אלה, הינם תושבי השכונה או האזור המעוניינים להישאר בסביבת החיים לה הם רגילים או בה גדלו ופשוט להעלות את רמת החיים.

“לא פעם הרוכשים הראשונים הינם דווקא הדיירים הוותיקים ובעלי הדירות בבניין המתחדש שמחליטים לשדרג את רמת החיים וקונים דירה חדשה באותו הבניין. כך הם זוכים לעוד יתרונות בביתם החדש נוסף לאלו שהם כבר מכירים. את משדרגים את דירתם הוותיקה והמתחדשת, אחרי שערכה עלה פלאים, והסכום שהם צריכים להוסיף על מנת לרכוש את אחת מהדירות שמשווק היזם בפרויקט אינו גבוה יחסית. אנו נותנים לדיירים הוותיקים בפרויקטים שלנו זכות ראשונים לרכוש את הדירות החדשות בבניין, והם השגרירים הטובים ביותר שלנו היזמים ושל הפרויקט החדש”.

לקריאת הכתבה המלאה באתר דה מרקר – לחץ כאן >>>

צור קשר

דילוג לתוכן