בית וגג
  • 9009
  • |
  • רון שחר, סמנכ”ל ייזום של בית וגג, בכתבה על התהליך שעוברים בעלי הדירות של פרויקט התחדשות עירונית

    רון שחר, סמנכ"ל ייזום של בית וגג, בכתבה על התהליך שעוברים בעלי הדירות של פרויקט התחדשות עירונית

    רון שחר, סמנכ”ל ייזום בית וגג מסביר כי: “פרויקט של התחדשות עירונית טומן בחובו תהליך ארוך ומורכב, ועבור בעלי דירות וותיקים, קבלת ההחלטה על יציאה לדרך בפרויקט מסוג זה לעיתים מלווה בחששות, בעיקר בשל הצורך למעבר לדירה זמנית בשכירות למשך תקופת העבודות עד לחזרה לדירה החדשה.
    “כחברה מתמחה שעוסקת רק בפרויקטים של התחדשות עירונית, אנו ערים לחששות הללו, ולכן אנו משתדלים לעשות ככל שביכולתנו להפוך את החוויה הזו לנעימה עבור בעלי הדירות, ובעיקר עבור אלו המבוגרים שבהם או אלו שהם בעלי מוגבלויות, ולהנגיש עבורם את התהליך ככל שניתן”.

    בתקופת העבודות, מוסיף שחר, “כאשר הדיירים צריכים למצוא דירה זמנית לגור בה בשכירות, מחלקת שירות הלקוחות שלנו מלווה אותם באופן צמוד ומסייעת בכל הנדרש, לרבות איתור דירות חלופיות, בין אם בעצמנו ובין אם באמצעות מתווכים מקומיים שאת שכר טרחתם אנו משלמים, מסייעים בטיפול בהעברת ההתקשרויות עם ספקי התקשורת לדירה החלופית וחזרה, דואגים להפעלת שירותי דואר עוקב לדירות החלופיות, ומלווים אותם בטיפול מול הרשויות לסגירת החשבונות על הדירה הישנה כגון ארנונה, חשמל, מים, גז וכו'”.

    “גם נושא המעבר עצמו מטופל על ידינו, דרך יצירת התקשרות ישירה עם חברת הובלות מובילה ומנוסה, שיש לנו עמם ניסיון קודם ומוכח בפינוי בניינים קודמים, הכל על מנת שהתהליך יהיה נעים ונוח. אנו נוהגים לבצע סקרים מול בעלי הדירות שלנו על חווית הלקוח שלהם בשלב פינוי הבניין וגם על שלב מסירת הדירות החדשות, כדי להבין וללמוד כל הזמן איך לשפר את הממשק שיש לבעלי הדירות עם הליכי הפרויקט.

    “בתחום תחרותי כהתחדשות העירונית בישראל, אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא שביעות רצון הלקוחות. בכל פרויקט חדש, בעלי הדירות שמבקשים לבחור יזם מבין מספר מציעים, נוהגים לפנות אל בעלי דירות שכבר עברו תהליך דומה עם אותו יזם, וההשפעה של חוות הדעת שהם מקבלים על בחירת היזם לפרויקט החדש היא משמעותית ביותר. אנו שמחים וגאים לומר שלא אחת פרויקטים חדשים ואטרקטיביים מגיעים אל בית וגג בזכות בעלי הדירות שעברו איתנו תהליכים דומים ויכולים להעיד ממקור ראשון על השירות המסור והמצוין שהם קיבלו לכל אורך הדרך”.

    לקריאת הכתבה המלאה באתר דה מרקר – לחץ כאן >>>

    צור קשר