יציקת רפסודה בפרויקט רמז 14-16 תל אביב
יציקת רפסודה בפרויקט הבית ברמז. רמז 14-16 התחדשות עירונית בתל אביב.בית וגג | 06/12/2021
הרבה שאלות נשאלו ועלו מן הדיירים- מה זה שינויי דיירים? איך מתנהל התהליך? מדוע צריכים הדיירים להיפגש עם מתאמת שינויי דיירים?
על כן, הוחלט לכנס את כולם ולתת מענה מפורט על כל מה שחשוב לדעת בתהליך שינויי הדיירים.
שכרנו אולם מכובד וגדול וכינסנו את דיירי פרויקט רננים 2-4, שיכון ותיקים, רמת גן.
ספקי המטבחים רגבה ונובו הציגו מצגות, על האפשרויות לבחירות ועוד, ונתנו מענה לשאלות, חילקו ברושורים וחוברות מידע וגם מתנות.
הדיירים שהגיעו לכנס התבשרו כי יקבלו מהספקים שידרוגים במפרטים, מעבר לאלו הנקבעו בהסכם!
מודי, אחד מספקי הפרויקט, הציגו את החידוש האחרון שלהם לדיירים – סיור וירטואלי בדירת הדייר.
צביקה רובינשטיין, סמנכ”ל הייזום נתן את ברכת הדרך.
אנני שהרבני, מנהלת מחלקת קשרי לקוחות, הסבירה על כל התהליך ועל הליווי של המחלקה בתהליך, כולל ההשתפות של מחלקת קשרי הלקוחות בפגישה עם מתאמת השינויים ועד למסירת הדירה וגם לאחריה.
כמו כן, הציגה בפני הדיירים את מתאמת שינויי הדיירים מטעם הקבלן אשר תלווה אותם לאורך התהליך.
במפגש הוגש כיבוד לדיירים והייתה אווירה מעולה!
כעת, לכולם ברור מהו התהליך, כיצד מתנהל ומה החשיבות שלו.
בהצלחה לדיירי פרויקט רננים!